Ritapå jagvetintehurlänge!?

Hej svejs allihop :D Idag har jag startat denna blogg.. men jag pallar inte koncentrera mig så värst på den nu...
Det lär bli mera sen, när jag har lust så skall det fixas en hel del.. hehe... jag kommer säkert ta hjälp av nån av mina kompisar.
Idag har jag varit i skolan, och visst, det funkade... men jag hatar Hatar HATAR skolan... Jag har (tyvärr) inte hunnit rita nåt idag... och det är helt bajs, för jag måste rita varjedag. så då satt jag här och tänkte precis nu...
tänk.. tänk om jag skulle bryta höger armen.. då skulle jag inte kunna rita på jagvetinte huuuuuuuuuuuuuuuuuuur länge!! Katastrof liksom!

Jaja.. Men idag hade vi ganska kul på biologin.. vi i vår grupp (vi har grupparbete) hittade på att vi ska ha en rebus som överskrift till våran poster (vet inte hur det andra stavas, så nu blev det så!).. och gissa om den blev helt knasig :D
Jag hamnade i en killgrupp där jag var enda tjejen.. men spillerill, för killarna är jätte schyssta (vet inte hur det stavas heller XP).

Jaja... anyway :D check me out on youtube... kallas EmoDraw där

Cya later aligator

Kommentarer
Postat av: yassi

Kul med rosa! Bra att du blev nöjd med gruppen även om det kanske inte är världens roligaste killar mend e är faktiskt väldigt snälla;D

2009-05-27 @ 17:44:43
URL: http://yasmintoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0