Melon 8D

Tjabbsan :D
Jag sitter här och äter vattenmelon som jag tycker är himmlans smaskigt, jag fick VG på matte provet, vilket jag inte brukar få! X)

*GICK UT!!!*

Men nu (innan jag åt upp vattenmelonen) så var jag ute och och det var väldigt kul, för det var hurr högt gräs som helst på åkern och där körde jag och min 8:åriga lillbrorsa labyrint tagare med min hund rex ^^

Jag va ute där det står.. "*GICK UT!!!*"   för min hund spydde, så jag tog en paus 8P

Shit the same..

C ya some other time

Kommentarer
Postat av: yasmin

emelin berättade om misshandlandet angående pluggandet! jag håller me fast jag skulle nog inte ha slagit dej! XD GRATTIS TILL VG! Jag fick oxå VG. Ha de bra :D

2009-06-02 @ 21:37:44
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: yasmin

just det...jag har en ny blogg...det står vad den heter på kommeteran och på min msn:D

2009-06-02 @ 21:38:14
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: alice

Oj stackars lilla Rex :/ kul med VG :O :D grattis :D <3

2009-06-08 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0