Ehmeeee........

Jupps, mina föräldrar ska skilja sig, men jag är inte värst ledsen...
jag ser det från den ljusa sidan... mammas lägenhet är jjjäääääätttteeee fin och jag får värsta gigantiska garderoben (yeeeeeeeyyyy 8D)!
Jag bor typ i dem nya husen bakom Ica maxi, i stenhagen, uppsala (inte alla husen XD).
Aja...
Jag har sett trailer till newmoon! Alla måste se den! förlåt om du inte gillar twilight, men jag gör det! (kommentera gärna om det!
Jacob black, som varg = COOOOOOOOLLLLLLLLLLTTTTTTTT!!!!!

HAHA XD

Skit i det där nu 8) Hare bra.. nu ska pinkpic rita en varg :D

Kommentarer
Postat av: yasmin

ja trailern var skit bra iaf :D

2009-06-01 @ 18:36:21
URL: http://yasmintoss.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja älskar oxå New Moon trailern och Twilighttrailern och filmen oxå. Alltså jag älskar allt som har med twilight att göra! Bye

2009-06-09 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0