Choooooooooo!

I dag hade vi baddag på fyrishov, och jag badade nästan hela tiden... jag försökte få ner Alice i poolen efter lunch, men hon ville inte, så jag knuffa i henne X)
Whatever, jag åt en helt otroligt god snowslush, lime :D (den måste du prova!) och hotsnacks osså. Jag, Alice och Linda delade på allt.... Jummmmmmjummmmm...
Aja, vi hade väldans kul, fast nu så äter jag min kvällsmat, köttbullar och makaronisar! 83


Jusuuustja! Jag sov i mammas nya lägenhet! det va fett mysigt 8)

Hope you have a greeeaaaaateeee time ^__^

Kommentarer
Postat av: yasmin

kul :D (att du gillar lägenheten)

2009-06-04 @ 19:23:10
Postat av: alice

Jaa :D det var faktiskt sjukt kul, men du ska få igen när det gäller i knuffandet xD kul med lägenheten :D pusspuss <3

2009-06-08 @ 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0